miercuri, 28 august 2013

Prima

Waah...stiu ca nu am scris deeee..................cind am facut blog-ul. Oh, deci e prima postare? Felicitari mie!
Dupa cum am spus si in descriere, e un blog-diary pentru ca sa am unde scrie gindurile mele plictisitoare.
Azi e o zi marcanta. 28 August. Aniversarea casatoriei parintilor mei adorabili)))))
Fac 20 de anisori imppreuna. Ehhh..... si ce sa vezi? eu cu sis am decis sa le facem....(sunet de tobe).....o surpriza!
Cina romantica ca sa-si aminteasca de tinerete si o noapte pentru doar ei doi pentru ca mergem la bunica pe noapte(stim noi ce inseamna asta,nu?( ͡° ͜ʖ ͡°))
Oh,well....am vrut cum mai bine dar s-a primit ca intotdeauna. Caci deloc iubitul meu bunel a hotarit sa vinaanume azi si sa strice toata seara. La 19 ma duc de acasa. Asteptam sa vina oaspetii principali.... As vrea sa-i vad mutra mosului cind va veni. In casa intuneric....luminari.....sampanie...mincare....2 farfurii....si ei trei. Mwhahaha....se va simti a cincea roata la caruta. Daca s-a autoinvitat ce sa-i fac? I'm evil.....。◕‿◕。...and i know it.
Miine voi face update despre ce s-a intimplat azi)))
Hmmm....vreau sa vorbescc cu cineva....dar nu prea am cu cine mai ales pe ask 
Inca citeva zile si incepe scoala. Geez...sunt asa excitata!
Faza e ca m-am transferat in alta scoala asa ca totul va fi nou. Nimeni nu tre sa afle vreodata cu sunt otaku.
Ma duc in rai.... 23 de baieti si doar 8 creaturi invidioase care se numesc fete.☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
Yahooooo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu